Helyszínen találkozom


Frank Nonnenmann ügyvezető igazgató az interjúban a Balluffnál töltött első évéről, a valódi ügyfél-orientációról és a jó ellátási lánccal szemben támasztott követelményekről beszél. Nonnenmann úr, körülbelül egy éve van a Balluffnál. Az elmúlt év nehéz volt.

Mi történt másként, mint amire számított? Németországban ekkor jelentek meg a legelső koronás esetek. Hogy ez a pandémia és a rengeteg korlátozás kezdete, akkoriban még nem volt látható. A munkakezdésemet tehát úgy terveztük, hogy felkeresem a különböző leányvállalatokat és a helyszínen találkozom a vevőkkel.

Aztán máshogy alakult: a Balluffot csak Neuhausenből ismertem meg. Egyedül a magyarországi vállalatot tudtam még megnézni — ott kétszer is voltam. Ennek ellenére jól sikerült az indulásom a Balluffnál, a körülmények ellenére is.

helyszínen találkozom tiroli egyedülálló nők

Mi gyakorolt Önre különösen mély benyomást az első évben? Már azelőtt nagy benyomást tett rám a Balluff jó híre, mielőtt ténylegesen elkezdtem volna itt dolgozni, még a felvételi eljárás alatt.

Egy teljesen személyes módszerem van: amikor felkeresek egy új céget, az odaúton mindig megkérdezem a taxisofőrt, milyen a cég. Minden neuhauseni látogatásomkor a válasz mindig egyértelmű volt: A Balluff?

helyszínen találkozom flörtölni első üzenet

Az egy jó cég! Amióta itt vagyok, már tudom: ami kifelé jó hírét kelti a cégnek, az belül is megtalálható — ez a Balluff szellemisége. Ezen kívül azt helyszínen találkozom lenyűgözőnek tartom, ahogyan a Balluff támogatja az innovatív ötleteket és megközelítést a termékfejlesztésben. Ön felel az ellátási láncért a Balluffnál.

helyszínen találkozom egyéni bad lobenstein

Milyen Ön szerint egy jó ellátási lánc? A jó ellátási lánc hozzátesz az üzlethez.

Teszi ezt úgy, hogy megfelel a vevői elvárásoknak. Fontosnak tartom tehát, hogy az ellátási lánc stratégia a vevőt helyezze a középpontba — mindig szem előtt kell tartanunk a vevő hasznát. Pontosan ezen dolgozom a csapatommal. Mit jelent ez?

Világszerte addig kell finomítanunk a gyorsaságon, szállítási határidőn és versenyképességen, amíg a vevők számára optimális szolgáltatást tudjuk nyújtani. Ez bizonyos rugalmasságot is magában foglal.

Épp az elmúlt év mutatta meg nagyon világosan, milyen fontos, hogy kiegyenlítsük a termelés és a kereslet ingadozásait. Ezzel egyidejűleg természetesen az is fontos a vállalatunk helyszínen találkozom, hogy folyamatosan csökkentsük a gyártási költségeket és ezzel a termékek költségeit. Röviden összefoglalva: Akkor értük el a maximumot, ha az ellátási lánc hozzájárul a versenyképességünkhöz.

Találkoztam Körcsönyei Pollyval! 🥰Tápióbicske vlog/Lina/

Az Amazon például egy olyan vállalkozás, helyszínen találkozom ez fennáll: a vevők azért is szeretnek ott rendelni, mert egyszerű a szállítás és a visszaküldés intézése. Akkor értük el a maximumot, ha az ellátási lánc hozzájárul a versenyképességünkhöz.

Találkozóhelyek

Frank Nonnenmann, Geschäftsführer Balluff Ön tehát a vevőt helyezi a középpontba. El tudná röviden mondani, mit jelent Önnek a valódi vevő-orientáció?

helyszínen találkozom au pair keres fogadó család

Hogy a vevő problémáit tesszük az első helyre — fontosabb kell hogy legyen, mint más projektek. A gyorsaságról van most szó: hogy lássuk, hogyan lehet a leggyorsabban elérni, amit a vevő szeretne, hogy komolyan vesszük őt — ezen múlik.

Hiszen a végeredmény ez lesz: aki nem gyors, azt lecserélik. Nem mindig a sokéves üzleti kapcsolaton fog múlni, hanem a sikeren is, itt és most.

helyszínen találkozom középső bajor újság regensburg ismerősök

Valódi szex társkereső alkalmazások Balluff a mai napig nagyon megoldás-orientáltan dolgozik és erősen a termékre fókuszál.

Természetesen eddig is a vevő volt a középpontban a Balluffnál — a vevő-orientáció a vállalati értékrend biztos része. Mégis úgy hiszem, helyszínen találkozom tudunk még erősebben fókuszálni az ügyfélre — ezt tekintem a Balluff feladatának.

Nekünk az a fontos: milyennek látnak bennünket? Bennünket vagy inkább a konkurenciát tekintik vevőorientált cégnek?

helyszínen találkozom szilveszter egyetlen párt 2021 mainz

Vevőorientált cégként kitűnni — ez a motivációm a Balluffnál. A vevő-orientáció jelentőségét az ellátási láncban már említette.

Ezen kívül hogyan mutatkozik meg a cégnél, ha olyan kihívásokra gondol, mint az egyre rövidebb fejlesztési ciklusok, a piacok nagyobb bizonytalansága és az 1 darabból álló tételek gyártása felé mutató trend?

  • Internetes társkereso
  • Tovább a részletekhez Szerette a Nagy-Sion hajlandóságát, hogy be tudjon lépni és segítsen megtervezni, kapcsolatba hozni minket olyan emberekkel, akikre szükségünk van, hogy kapcsolatba lépjünk a partnerekkel, a potenciális szállítókkal és bármivel, amit kérünk.
  • Csoportos találkozók Osztály találkozók Osztálytalálkozó helyszín Budapesten, ahol mindenki kedvében járunk!

Inkább az a kérdés merül fel, hogyan tudjuk tovább növelni a nagy volumenű üzleteket. A Balluff számára ezért a méretezhetőség problematikája rendkívül fontos — szeretnénk ha meg tudnánk csinálni a kisebb megbízásokat is és a nagy projekteket is.

A piaci bevezetésre fordítandó idő témája is foglalkoztat bennünket.

A törekvésünk: a termékötlettől a piaci bevezetésig átlagosan kevesebb, mint 18 hónapra legyen szükségünk. Ez akkor sikerül, ha a fejlesztést, az ipari mérnökség munkáját és a marketing tevékenységeket párhuzamosan végezzük és a folyamatot összességében agilisebbé tesszük.

Itt is ugyanaz igaz: a végén a vevőnek azt kell látnia, hogy gyorsabbak vagyunk, mint bárki más és rendszeresen kínálunk új termékeket, amelyek többletértéket jelentenek a vevők számára.

Milyen szerepet játszik eközben a diverzifikáció kérdése? Ez egy fontos pont a számunkra.