Ismerősök túra.

online társkereső játékos

EKE Tisza túra is eltelt, szép számban összegyűltünk, hisz adott pillanatban en eveztünk a 30 kenuban. Legtöbben Szatmárról, de sok barátunk csatlakozott Nagykárolyból, Nagyváradról, Kolozsvárról, Nagybányáról, Gyergyóból, Marosvásárhelyről, Magyarországról.

Péntek délután 20 kerékpáros vágott neki a 64km-es útnak, mivel a Méhteleki református lelkész még péntek reggel felhívott, hogy tudja, hogy találkozó helyén kérem a Tiszára és ő vendégül szeretne minket látni, erre a szívélyes vendéglátásra nem mondhattunk nemet, úgyhogy bevállaltuk azt a 8km-es kerülőt Méhtelek fele.

FÖLDKÖRÜLI GYALOGTÚRA ! FOLYTATJUK ! INDULÁS FEBRUÁR 15.-ÉN

Meg is érte, mert Dávid és kedves családja kitett magáért, az elemózsián kívül, a templomban elmesélte a település rövid történetét és áldást kért további utunkra és ismerősök túra hétvégi evezésünkre. Este 8 óra körül értünk a Szatmárcsekei Tisza parti kempingbe a Nagykárolyi tekergők mivel már reggel elindultak, ők kora délután a táborban voltakahol már az autósok java része felhúzta sátrait és régi ismerősök egymással versenyezve kínálgatták egymást az otthonról hozott finomságokkal.

ismerkedés 35

Szombaton reggel 10 órára jött értünk a 2 busz, ami felvitt a hármas határ közelében lévő Tiszabecsre, itt csapatokra osztva, csapatonként hajóval tettük meg az aznapi 25km-nyi folyókilométert.

Utunk folyamán többször kikötöttünk, megpihenni, fürödni, enni-inni.

török találkozó helyén

Máskor több kenuval összekapaszkodtunk és engedtük, hogy csak vigyen a víz. Délután 17 óra körül már az összes kenu a Szatmárcsekei homokparton volt felfordítva, várva a másnapi továbbhaladást.

süddeutsche zeitung hirdetések társkereső partnerség

Este 19 órára töltött káposzta volt rendelve a Kemping-be. Az esti tábori élet beszélgetésekkel, tábortűzzel, gyerekeknek volt ahol diavetítéssel telt, de sorolhatnám még. Vasárnap a reggeli tisztálkodás, evést, szedelőzködést követően leballagtunk evezőinkkel a Tisza partra, ahol elkészítettük, az elmaradhatatlan csoportképet és irány Tivadar.

dan auerbach egyetlen

Egy szó, mintidén is jó társaság gyűlt össze, jó időt fogtunk ki ismerősök túra jól éreztük magunkat, én legalábbis biztos!