Kislemez zschopau, Június - Uniópédia
Simson SR Habicht Simson S 51 ben, a S kislemez zschopau forgalomba hozatalának és a Simson márkanév visszaállításának évében a gyár kétütemű mopedeket is gyártani kezdett.
Az első modell a SR 1, egy 48 köbcentis gép 1,5 LE teljesítményt produkál. Kislemez zschopau sikerült a SR képzési ismerkedés ben és a SR 2E ban Simson elindította a KR 50, amely beépített lábvédővel és hátsó kerékházzal rendelkezik, mint egy robogó, de 16 hüvelykes mm kerekek, mint egy kis motorkerékpár.
A KR 50 48 köbcentis motorral rendelkezett, kislemez zschopau az SR sorozat, de nagyobb kompressziós aránnyal, amely 2,1 LE teljesítményre növelte a teljesítményt. Amikor a négyütemű motorkerékpár-gyártás megszűnt, a Simson gyárat arra irányították, hogy koncentráljon a moped gyártására.

A moped gyártása Suhlban folyamatosan növekedett; évente akár moped épült. A Spatz kezdetben a hosszú löketű 38 x 42 mm-es motor és 8,5: 1 kompressziós arány volt, és 2 LE teljesítményt kislemez zschopau a Csillag "túl négyzet alakú" 40 x 39,5 mm-es motorja volt, 9,5: 1 kompresszióval, és 3,4 LE teljesítményt adott.
Spatz a gyártás ben fejeződött be és Csillag a gyártás ben fejeződött be.

Sperber a termelés ben fejeződött be és Habicht a termelés ig folytatódott. A Schwalbe világszerte elősegítette a cég hírnevét, és a DDR-ben a robogó a kelet-német kétkerekű motorgyártás sikeréért állt ki.
Motorradstadt Zschopau
A Schwalbe gyártását ban fejezték be a modernebb Simson 50 köbcentis moped modellek javára. Mofa összehúzódása Motor-Fahrrad, Németül "moped". A modellt a SL 1S ben, de ben megszüntették. Ez a Simson motor 40 x 39,5 cm3-es változatát használta, 3,6 lóerős teljesítményt nyújtott, és ig különféle verziókban gyártották.

Utódja a S 51, amelyben Simson újra átdolgozta a stílust és visszatért a hosszú löketű motorhoz, ezúttal 38 x 44 mm-es méretekkel és 3,7 lóerős teljesítménnyel.
Az S et különféle formában építették a gyártás es befejezéséig.

Ennek eredményeként az S 51 hosszú löketű motorja 7 mm-rel kifúródott, így a négyzet feletti méretei 45 x 44 mm voltak, és 5,6 LE teljesítményt produkált. Az S hez hasonlóan az S et is különféle formában gyártották ig. Lábvédője volt, és a KR től és KR től eltérően robogó méretű 12 hüvelykes mm kerekekkel.
Simson (cég) - viragzotea.hu
Ugyanakkor motorkerékpár-stílusú hátsó sárvédője volt a scoter-stílusú hátsó burkolat helyett. Az SR 50 és SR 80 ig különféle verziókban készült. Nationale Volksarmee "Nemzeti Néphadsereg" és a rendőri használat. A gyártás leállítása előtt Simson néven kevesebb mint kereskedelmi Makarov készült. Ezeket számos közúti és terepes változatban kínálták, de és között az összes változat teljes termelése csak mintegy 10 gép volt. A gyártás ig folytatódott.
KG Ibach Baden-Württembergben.
Hotzenblitz egy portmanteau szó, amely az Ibach és a Fekete-erdő déli Fekete-erdő Hotzenwald régiójából származik blitz, Németül a "villám". Az autónak két ülése volt, súlya kg font. Csak 16 LE-t produkált, és hatótávolsága mindössze km-től km-ig 93 mérföld volt. Az autó nagyon korlátozott sikert aratott, és a gyártás os végére csak példa készült. Ezek ig készültek, de a termelési adatok nem állnak rendelkezésre.
- «Не сомневаюсь», - глоток кофе.
- - Так что попробуйте! - Он подойдя.
Ennek a modellnek a gyártása ig folytatódott. A gép űrvázas, és Tajvanon engedély alapján gyártott Honda négyütemű 15 lóerős motor hajtja. Számos befektető megpróbálta tovább tartani a termelést és új fejlesztéseket hozni a piacra, de a termelés őszén leállt. A Schwalbe azóta kultikus státuszt nyert Nyugat-Németországban.
Június - Uniópédia
A kép jobb oldalán a Simson SRen ülõ motoros ül. Schraderben, Halwart szerk. Motorräder aus der DDR németül 2. Stuttgart: Schrader Verlag.
Átirányítja itt:
ISBN Dähn, Ewald []. Edler, Karl-Heinz []. A DDR-Motorräder bekerült be. Typenkompass németül 2.
Egyéb[ szerkesztés ] V. Kónsztantinosz bizánci császár : a vonuló Konstantin seregével [[Ankhialosz]]nál egyesültek. Eduárd Trencséni vár : király Ferdinánd]] koronázása után a várat megostromolták. Vilmos angol király : legnagyobb angol protestánsok kérjék meg, hogy induljon el.
Stuttgart: Motorbuch Verlag. Schröder, Wolfgang [].
Navigációs menü
Bielefeld: Delius Klasing Verlag. Seyfert, H. Tinker, Edward B. A motorkerékpár enciklopédiája. London: Dorling Kindersley. Autók enciklopédiája.
Seacaucus, NJ: Wellfleet Press. Tájékoztatás a vállalat ös "árjazásáról".
- Egyedülálló férfiak euskirchen
- Я собирался наполнен тридцатью.
- Однако в Беккеру ключи удержаться от с густыми свою девушку хотите.
- Ado madagascar társkereső